neděle 27. srpna 2017

Čas neexistuje – lze přestat stárnout? Matt Kahn

 


Víte proč nikdo nemá čas? Když se na to podíváte, uvidíte, že čas tak trochu vlastně neexistuje… byť je součástí našeho rozvoje. Lze přestat stárnout?

 

Čas má zajímavou vlastnost – totiž když mu dáváme přespříliš velkou moc, úplně se můžeme zamotat v jeho pavučinkách.


 Dnes tu máme čtvrthodinové video o tom, že čas neexistuje.

 

 V tomto videu Matt Kahn srozumitelně vysvětluje, co to znamená být pohlcen iluzí vnímání času oproti realitě, ve které čas neexistuje.

 

České titulky nejsou vždy slovo od slova přeložená stejně jak Matt mluví, ale to je v důsledku snahy zachovat jejich smysl.


 

Přeju příjemné pokoukání a upozorňuju, že pokud neradi slyšíte o vibracích a energiích, zkousněte prosím ten krátký úvod – stojí to za to.

 

Na závěr jen dodám – nevěřte ničemu. Nevěřte chlapíkovi ve videu a nevěřte ani mě. To neznamená, že se před tím máte uzavřít, spíš naopak. Ve finále ovšem všechny odpovědi najdete uvnitř sebe.

 

 

 

Potkat jiné verze vašeho já v tomto hologramu nevyžaduje vystřelit někam do vesmíru, protože jsou všichni tady a nazývají se "ostatními lidmi ." 

 

Já jsem vy. Relativně, absolutně a všemi způsoby mezi tím. Já jsem vy. Vždy jsem byl a vždy budu. 

 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat