čtvrtek 16. srpna 2018

Úspěch není o námaze, ale o lehkosti - Abraham Hicks


                                                   Autor obrázků : Roman Kocián

                                     ( K tomu překlad a tvorba videíí odkaz na kanál : ) 

                               https://www.youtube.com/channel/UCUqu_aDleGuAoI9TjmwK99g

     

Abraham Hicks – Úspěch není o námaze, ale o lehkosti


 Přepis videa : Překlad: Dajw


Host: Mám jednu otázku, která s tím souvisí. Přijde mi, že se moje práce najednou začíná rozjíždět. Manžel mi pomáhá se zviditelnit na internetu. Prodávám kresby.

Mám pocit, jakoby se energie konečně rozpohybovala.


Abraham: Odstraňte z té věty slovo “konečně” a bude to dokonalá věta.

“Mám pocit, jako by se energie rozpohybovala.” Všimněte si toho rozdílu. “Mám pocit, jakoby se enerige konečně začala pohybovat.” Všimla jste si, kolik odporu jste dala do té věty?

Host: Teď už ano.

 

                                 Autor obrázku : Roman Kocián

 

Abraham: “Mám pocit, jakoby se energie rozpohybovala.” – Cítíte ten rozdíl? Je to úplně něco jiného, že ano?

 

Host: Ano. Přemýšlela jsem nad tím, proč zrovna teď. Když zrovna moc často nemedituju. A mám pocit, že už se tak tvrdě nesnažím.

 

Abraham: To je ono. To je ono. Chvíli jsme si dělali legraci z těchto afirmačních kartiček. Afirmace – potvrzení toho, co chci. Potvrzování toho, co chci. “Moje energie se nepohybuje, to co dělám moc nejde.” Tak jsem si koupila tyto kartičky, které byly napsané nekonečnou inteligencí. Pokud by mělo něco fungovat, tak jsou to tyto kartičky.

 

                                  Autor obrázku : Roman Kocián

 

“Život se mi vždy daří.”

“Můžu vždy vyprávět jiný finanční příběh.” … hloupé kartičky.

“Vychvaluji úspěch všude, kam jdu.”

“Nepotřebuji peníze, abych přitáhnul peníze.” … naštěstí.

Ty kartičky mi nějak nefungují. Kolik že stojí? To je moc.

“Vidím svů svět očima Zdroje.”

“Dokážu si vytvořit kariéru a žít šťastně až na věky…”

 

Měla bych se více snažit. Budu se tu soustředit. Rozvíjím svou schopnost řídit své myšlenky – ANO! A taky že budu. Moje kariéra mi tvoří radostnou zkušenost. Můj životní příběh a zákon… Budu vyprávět svůj příběh takový, jaký jsem chtěla. Budu se snažit déle. Neděláme si z vás legraci, děláme si legraci ze všech. Děláme si legraci ze všech, kteří se snaží. Kteří se snaží předtím, než se dostanou do vortexu. Protože jste tam, kde jste. Tohle je hluboké. Jsem tam, kde jsem. Moje současná vibrace je tedy mým současným bodem přitažlivosti. I když si budu číst povznášející kartičky, které byly napsány nekonečnou inteligencí, -neděláme si srandu, ty kartičky jsou vážně dobré-, budou vám k ničemu, pokud vyvíjíte námahu bez toho, aniž byste prvně změnili svou vibraci.

 

O tomto jsme se už dříve bavili. Když jsme říkali: Běžte do vortexu a pak… a pak nám povězte o tom, že se vám daří, že je to čím dál lepší a nevím proč, možná proto, že jsem se přestala snažit.



                                                Autor obrázku : Roman Kocián

 

A my říkáme – to je přesně ono!

 

Když jste ve vortexu a říkáte si afirmace, tak praktikujete vyšší vibraci a udržujete se v této vibraci déle, a z toho je více pravděpodobné, že v té vibraci budete při jakékoliv okolnosti. Když praktikujete afirmace toho, co chcete, zevnitř vortexu, tak ten rozsah vibrací zkracujete. Už je to mezi láskou, radostí, oceňováním, atd. Když si z místa vortexu říkáte afirmace, nebo kreslíte, zpíváte, běžíte po pláži, milujete se, hrajete si se svým milovaným. Když děláte cokoliv, co potvrzuje dobrý pocit, tak jste v té vibraci déle, dokud se nestane vaší nedílnou součástí. A tak bude méně pravděpodobné, že se vyskytnete v jakékoliv jiné vibraci. A když už v jiné vibraci budete, tak se zpět vrátíte rychle.

 

Chceme, abyste vyvíjeli své úsilí jen tehdy, když jste uvnitř vortexu. Až na to, že tato ani spolu nejdou dohromady. Protože když jste ve vortexu, tak to nevyžaduje námahu. Není to vaše námaha. Je to námaha zákona přitažlivosti. Je to snadné. Je to bez tvrdé práce. Je to o odevzdání se tomu, co chcete, kým jste a moci vesmíru, která s vámi tvoří všechny věci. Lehkost, proud, láska, radost. A vy to znáte. Znáte to ze své zkušenosti při kreslení.

 

 

                                   Autor obrázku : Roman Kocián

 

Když jste v takovém naladění, tak to proudí skrze vás. Představy vámi proudí. Jakoby bylo celé vaše tělo součástí této představy. A tu představu zrealizujete takovým způsobem, který překvapí i vás. Protože ve vašem vortexu jsou umělecká díla, které ještě vašima očima nebyla spatřena. Vaše umělecké dílo se vám v tomto momentu odhalí přímo na konci vašeho štětce. Je připravené a čeká tam na vás. Je to o objevení toho, kým jste.

 

Když lidé tvoří, tak říkají: “Jsem umělec a tak chci vzít svůj talent a nakreslit to na plátno.”

 

A my říkáme: “Takto to vůbec nefunguje.” Je to tak, že vortexová verze tohoto už existuje.

 

                                                 Autor obrázku : Roman Kocián

 

A vy nyní umožňujete této vortexové verzi, aby vámi proudila. Což znamená, že musíte být jako kanál, kterým může proudit. Když jde o tvorbu hudby, psaní knih, kreslení, tak si lidé často myslí, že tvoří dílo, které bude stát samo o sobě. A my říkáme: “Tak to vůbec není. Vy tvoříte moment proudu.” Skutečné umění je pocit proudění.

 

To je to, kam směřujete. Nesnažíte se namalovat dokonalý obraz, abyste pak mohli začít znovu a pak znovu. Jde o ten moment napojení. A váš moment napojení tvoří krásné věci, které ostatní lidé chtějí, protože tyto věci představují soulad s energií Zdroje. Chápete už, jak to funguje? Vy nejste tvůrcem kresby. Jste tvůrcem momentu, ve kterém jste malířem. Nejste tvůrcem kresby. Jste tvůrcem dokonalého momentu, ve kterém prožíváte napojení na Zdroj.




                                                   Autor obrázku : Roman Kocián

 

A vidíte to před vlastníma očima. Nedávno jsme mluvili s naším přítelem o tom, kdy to bude odhaleno. O tom, kdy se vám to manifestuje. Manifestuje se vám to přímo na konci vašeho štetce. A čeho je to manifestace? Je to manifestace vašeho souladu. Není to tak, že vaše vnitřní bytost má v mysli nějaký obraz, který se vám snaží popsat. Ale kolektivně, kreativně a ve spolupráci umožňujete energii Zdroje, aby vámi proudila a tvorba toho se vám odhaluje před vlastníma očima. Vy budete první, co spatří na tom plátně důkaz souladu. Koho zajímá, kdo si to koupí?

 

Host: Takto to funguje.

Abraham: Samozřejmě.

Host: Když se snažím sebe přimět něco namalovat, tak to moc dobře nedopadne.

Abraham: Tak s tím přestaňte.

Host: A ty kresby, které se mi odhalují před očima…

 

                                                     Autor obrázku : Roman Kocián

 

Abraham: Mohla byste si vzít své kresby a roztřídit je na dvě hromady: Tohle je vortexová hromada a tohle je nevortexová hromada. A pak si všimnete, že vortexová hromada bude prodaná a nevortexová hromada nebude. Jinými slovy – takto funguje vše. Vše.

 

Host: Děkuji.

 

Vaše sílá je tady a teď. Proto tak často hudebníci popisují moment na jevišti jako moment, kdy je život nejlepší. Protože je to kreativní moment. To je moment, kdy Zdroj sám sebe odhaluje. Ne jen publiku. Ale tvůrci v tom momentu.


Překlad: Dajw

 Video:  




 Převzato ze stránek: https://abraham-hicks.cz/abraham-hicks-uspech-neni-o-namaze-ale-o-lehkosti/

  Děkujeme za překlady:)








Žádné komentáře:

Okomentovat