pátek 6. dubna 2018

Příběh přeměny leoparda Diabola na Spirita - Interspektivní komunikace Anny Breytenbachové se zvířaty- video




 

 

Anna Breytenbachová zasvětila svůj život tomu, co nazývá interperspektivní komunikace. Odesílá podrobné zprávy zvířatům prostřednictvím obrázků a myšlenek.

 

 

 

 

V této části přemění Anna smrtelného leoparda na uvolněnou kočku.

Racionální část mozku má stále pochybnosti o tom že Anna může komunikovat se zvířaty. A v tomto videu se jeho účastníci přesvědčili na vlastní oči o této možnosti, kterou všichni máme. 

 

Úryvek z videa:


Jurg Olsen  ex -policista, který se stal ochráncem přírody. Jurg a jeho žena Karen založili Juekani Park pro dravce, ve kterém poskytují  domov s doživotní péčí velmi velkým kočkám zachráněných ze Zoo a loveckých farem.

 

 Jurg má  úžasný vztah se svýma kočkama. Jedná s nimi takovým způsobem, jakým jsem předtím  ještě neviděla. Ale objevila se jedna kočka se kterou  si nevěděl rady. 

 

 

 Tento černý leopard  Diabolo, byl zachráněn  z  jedné Evropské Zoo, kde ho trápili. Tato zkušenost z něj vytvořila podezíravého a agresivního tvora. Všechno co dělal, bylo, že celý čas seděl ve svém nočím sídle a vrčel na každého kdo se k němu přiblížil. Po šesti měsících si Jurg s touto kočkou stále nevěděl rady . 

 

Jurg 

"Celá atmosféra se nesla v duchu, nenávidím tě a zabiju tě.  Při jednom střetnutí, které jsem s ním měl, mě jedno pokousání poslalo na týden do nemocnice."

 

 

 

 

Myslela jsem že je to ideální případ, kdy by Anna mohla změnit jeho chování, aby se na nové prostředí adaptoval. Pak bych něměla na výběr a mohla jen uznat, že Anna komunikuje se zvířaty.

 

Navzdory tomu mi nějákou dobu trvalo, než jsem Jurga přesvědčila, abych mohla Annu přivést. 

 

 Jurg 

"Je to nebezpečná kočka, velice nebezpečná. Pro mě i pro ostaním. Podle mého názoru jsou šance člověka, který mluví se zvířaty, aby toto změnil.... Jsem  ... bude potřeba hodně aby mě to přesvědčilo. "

 

 

 

Já skutečně nevěřím, že zvíře se muže bavit s člověkem, anebo s ním komunikovat. Já jsem měl zvířata celý můj život, dávám jim příkazy, instrukce a oni dělají tak jak jim to říkáme, ale jsem velmi skeptický, abych se domníval, že zvíře jako je Diablo, bude komunikovat nebo může komunikovat s lidmi, ale jsem zoufalý a nechci jej ztratit. "

 

 

Ujistila jsem se, že Anna o jeho historii nemá žádné informace do doby, než se s černým leopardem setká. Byla jsem nervózní z toho, co se stane. To zvíře nikdy nedovolilo aby se k jeho nočnímu sídlu někdo přiblížil, aniž by na nově příchozího vrčel. Jakmile, ale uviděl Annu, uklidnil se a nechal ji, aby si klekla hned před něj a dívala se na něho. 

 

 

                Úžasný príbeh ako sa leopard Diabolo stal Spiritom

 

 



A další delší video, kde uvidíte Annu ležet na zemi s paviány, jí samotnou jasně vidící jizvy ukryté na těle opic, divoké pactvo přistávájící na jejich ramenou, ryby shromažďující se když plave a mnohem více: 

 

Video v angličtině jedině s automatickým překladem.

 

The Animal Communicator * Anna Breytenbach * To Reconnect 

 

Zvířecí komunikátor * Anna Breytenbach * Chcete-li se znovu připojit




 

Žádné komentáře:

Okomentovat