středa 18. července 2018

Vladimír Kafka a Jaroslav Dušek - Co je nemoc, jak vzniká? - HOSTINA plná energie - video



Jedna z nejlepší posledních Hostin Vladimíra Kafky a Jaroslava Duška, kde velice srozumitelně popisují, jak a proč vzniká NE -moc. 


 Jaroslav Dušek:

Většina lidí vytvoří nemoc proto, že nemůže otevřeně vyjadřovat to, co cítí, a místo toho, aby to vyjadřovali ven, tak to vyjádří dovnitř skrze tu nemoc. A tím přivolají zájem okolí a chtějí léčit nemoc. Ale ten projev není tím problémem, tou je příčina. Tam je problém úplně někde jinde!

 

 

Jaroslav Dušek:

Nemoc pochopit, "vidět jako nakládání s vlastní energií......, kterou lze transformovat. "

 

 

Vladimír Kafka:


 ........ "že základní krok k vyléčení (rakoviny) je, přestat si myslet něco ošklivě o této nemoci, PROTOŽE TA NEMOC, JE NEPŘIJATÁ ČÁST NÁS SAMÝCH." 

 

 

 

 

 "Když o ní budete uvažovat, jako o nemoci, tak se z ní stává nemoc." 

 

  "Když někomu chybí láska, tak žere, jak za nároďák a nebo pije." :))....Pořád je to o té energii......

 

  Část přepisu z videa - Dotaz na LSD :

 

Na otázku jednoho mladého muže z publika zdali Vladimír Kafka a Jaroslav Dušek někdy vyzkoušeli LSD nebo jinou drogu a jaký na tohle mají názor. Dotazující prý několikrát toto vyzkoušel. 

 

Odpověděl nejprve Vladimír Kafka

 

"Každá droga, jestli to je droga nebo halucinogen nebo alkohol, vím, že rozjitřuje, když to slušně nazvu. Rozjitřuje jenom a pouze nervovou soustavu, to znamená mysl. Pokud zažijete nějaký trip od LSD a tak dál, tak, sice je to dobrý to nakopnutí něčeho, ale v duchovní podstatě to ne jenom nepomáhá, ale uzavírá to cestu. Protože cesta k vědění vede tudy (ukazuje na srdce), nikoliv tudy (ukazuje na mozek). A to je pro mě zásadní věc. Zásadní omyl, kterému propadne většina lidí, který se vnějškově stimulují a málo platné LSD i ty ayahuascky a tak dále, já nejsem striktně proti tomu, ale je to přeborová záležitost není to první liga. První liga je duchovní záležitost. A používání stimulů není první liga. Ale nejsem apriori proti tomu, můžeme si tím projít jestli je to alkohol, LSD. Tam hrozí velký nebezpečí, že někdo dokonce, už jsem slyšel nazývat LSD, že to je duchovní stimul, že to je jedna z cest. Může být, může být, ale důsledky jsou takové, že tím procházejí,  ti kteří nevědí, nevědí, ale já jsem zastáncem vědění ne nějakého rozumového dozvědění, ale vědění.  Když vím, tak tohle ne, tomu se vyhnu a snažím se tam dostat jiným způsobem."

 

 

 

Dotazující:

"Takže LSD jste neměl?"

 

Vladimír Kafka:

"Neměl jsme, žádnou drogu." 

 

Dotazující:

"Já jsem to poznal za deset vteřin. "

Jaroslav Dušek:

"Ale je to, teď jste v takovém, jednak vás chci upozornit na to, že jste se dostal do takového myšlenkového bodu, který vám řekne každý člověk, který bere nějakou drogu. On vždycky řekne "No, ale ty si to nezkusil, ty o tom víš hovno", je to vždycky než si šlehne třeba už tu závěrečnou zlatou ránu. ... Protože já jsem takové lidi potkal, přímo takovou dívku jsem učil... A ona mě to furt vysvětlovala, jak je to perfektní. Ona mi to obhajovala a vysvětlovala mi... Znám mnoho lidí, kteří použijí, určitý typ, jakoby cesty a oni se stanou, jako služebníky té cesty, stanou se hlasatelé té cesty. Je potřeba si všimnout, co to s vámi udělalo s vaším typem myšlení a jakým způsobem vás to trochu ovládá, protože se domníváte, že máte pravdu v tom. A naopak jsem chtěl říct na obhajobu toho LSD o proti Vladimírovi. Já jsem taky nepoužil, žádnou drogu, kromě alkoholu tedy. Tak neznám bohužel...,neznám bohužel tyhle ty účinky. Ale mě stačilo, že na mě mluví stromy a kameny a že je slyším....Takže přišlo mi že .... (smích, potlesk).. Ale vím, že pro některé lidi to může mít velmi jakoby dobrý stimul pokud to vezmou, jako stimul, jako posun, jakoby zkušenost, protože jim to úplně naruší dosavadní myšlenkový systém. Naruší jim to iluzi reality, uvědomí si určitý typ indoktrinace v realitě, protože uvidí, že klidně ten svět se dává do pohybu a to co jsme považovali za tu fyzickou realitu, je vlastně pružné, že jo sáhnou skrz tu..., jako místo nohou mají kola, vidí vzájemně svoje orgány v těle, jak svítí. Jakým způsobem to tělo se rozsvítí vidí všechny tyhle ty věci, ano ?" ....

 

 

Dotazující: 

"Hlavně je to spíš, je to o těch energiích"....... to propojení prostě všeho"...

 

Jaroslav Dušek:

 "No to propojení ..., ale to jenom, proto, že jste to předtím nevnímal, tak vám to přijde, jakoby ta.. a to je dobré. Takže určitě, jakýkoliv způsob, který otřese dosavadním mechanickým myšlením, je dobrý.  LSD je asi zajímavé, dělaly se s ním velké pokusy v padesátých létech tady v Čechách Stanislav Gróf to zažil, pak odešel do světa. A to LSD velmi, jaksi mělo v sobě zvláštní pozitivní, pokud vím tedy z těch výzkumů, že nikdy neprobudilo v těch lidech agresi. Že probouzelo nějaký láskyplný pocit, pocit propojení". ............. Jarda dál vypráví vtipné příběhy a vtipy....


Vladimír Kafka:

"Já ještě k tomu bych řekl, pakliže se k tomu člověk dostane do území, kam se dostane, jakýmkoliv způsobem uměle, to území je stejně jenom myšlení. Tak hrozí nebezpečí naprosto reálné. Nebezpečí, že se dostává do území kde není sám. Kde jsou lidi nebo myšlenky lidí, mysl, která pochází od lidí. Kteří nějakým způsobem na tomto území, kde se člověk pod drogou ocitne parazitují. Takže, když já se dostanu do tohoto území hrozí mi nebezpečí, že najedenou se otvírám energiím. Například, když někdo pod vlivem nějaké drogy někde v Lime - peruánské, někoho znásilní. Tak já jsem spolu zodpovědný, to je to nebezpečí. Nejde o to jestli LSD je dobré nebo špatné, tam hrozí nebezpečí NEVĚDĚNÍ. Pakliže se dostanu na území, kam se přirozenou cestou duchovní nedostanu, pak se odkrývám a odkrývám vlastně zábaly, obranu, ochranu, která mě do té doby chrání a můžu se dostat pod vliv cizích energií, myšlenek samozřejmě, démonického charakteru dokonce. A to je to vědění o kterém mluvím, je důležité tu naši krásnou hmotnost znát, to není jen tahle surová. To má několik odstupnění a drogy nás tam částečně mohou jenom uvolnit a nahlédnout. Znám i lidi, hodně taky, protože s nimi taky pracuji, kteří zažili okamžik zasvěcení, jak se domnívali před pěti lety a ještě dneska z toho žijí. To v duchu není, v duchu je to TEĎ, TEĎ, TEĎ. A pakliže se tam nedostanete vždycky TEĎ, tak je problém. Pakliže k tomu opět potřebuji stimul, no tak je něco v nepořádku. Takže se dostávám pod energie a vytahuje mě na území úplně někdo jiný, zrovna tak jako když mě někdo hypnotizuje. Tak mě uvolňuje z těla a já se stávám nástrojem jeho úmyslu." 


 

 

Stejný přístup k pochopení nemoci vidí Vladimír Kafka i v Germánské nové medicíně Dr. Ryke Geerd Hamera.

 

 

 Odkaz zde:

 

Dr. Ryke Geerd Hamer objevil přírodní zákonitosti průběhu všech onemocnění, již před 36 lety - Germánská nová medicína - Jasný důkaz!Č.1

 http://otevriocihz.blogspot.com/2017/11/dr-ryke-geerd-hamer-objevil-prirodni.html

 

Dr. Ryke Geerd Hamer objevil přírodní zákonitosti průběhu všech onemocnění, již před 36 lety - GNM - Jasný důkaz! Č.2 plus videa a řeč MUdr. Hamera

http://otevriocihz.blogspot.com/2017/11/dr-ryke-geerd-hamer-objevil-prirodni_30.html 

 

 

 Další pomocné směrovky těchto dvou výborně naladěných pánů zde:

 

  1. HOSTINA Vladimíra Kafky a Jaroslava Duška, OSTRAVA

 

 

 

  Zdroj : youtube

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat